- Prodávající garantuje ceny stanovené v nabídce, a to včetně DPH. Náklady spojené s odesláním zboží (balné, poštovné, dobírka, poplatek za doručení mesengerem apod.) – pokud není stanoveno jinak, nese kupující. Pokud je hodnota objednávky nižší než 200 Kč, je navíc účtováno balné ve výši 50 Kč. Je-li je hodnota objednávky 200 Kč a vyšší, balné se neúčtuje.
- Výše poštovného dle způsobu doručení se zohlední v konečné ceně objednávky, kterou kupující uvidí při uskutečnění objednávky prostřednictvím internetového portálu.
- V případě nedoručitelnosti zásilky a zaplacení zboží předem, bude kupujícímu vrácena kupní cena zboží. Prodávající není povinen vrátit částku za vynaložené poplatky související s odebráním zboží.
Dodací lhůty
- Dodací lhůty jsou stanoveny individuálně pro každé jednotlivé zboží, v závislosti na skladových zásobách uvedeného zboží a na způsobu doručení a provedení platby.
- Pokud je zboží na skladě obecně platí, že zboží je vychystáno a expedováno zpravidla do 48 hodin po uskutečnění objednávky kupujícím.
- V případě nečekaného prodloužení smlouvou stanovené lhůty dodání z různých příčin, kontaktuje prodávající kupujícího prostřednictvím e-mailu či telefonicky a navrhne náhradní řešení vyřízení objednávky.
Doručení zásilky
Doručení zboží probíhá:
- osobním odběrem na provozovnách prodávajícího,
- prostřednictvím logistické společnosti Zásilkovna s.r.o.
- prostřednictvím přepravní společnosti PPL CZ s.r.o.
- prostřednictvím kurýrní společnosti DoDo Group SE
- Doručení probíhá za stanovenou cenu za doručení, která je připočítána k objednávce. Je-li zboží skladem, nepřesáhne dodací lhůta 8 pracovních dnů.
- V případě doručování přepravní službou PPL lze zásilku sledovat prostřednictvím služby „Sledování zásilek“, která se nachází na stránkách společnost PPL – https://www.ppl.cz/vyhledat-zasilku
- V případě doručení prostřednictvím společnosti Zásilkovna na kupujícím vybrané odběrové místo, je standardní dodání na odběrové místo cca 2 pracovní dny od expedice zboží. V okamžiku expedice zásilky jsou kupujícímu na email doručeny informace o odeslání a je vydáno číslo zásilky. Zásilku je pak možné sledovat online na stránce https://tracking.packeta.com/. Po doručení na výdejní místo je kupující informován prostřednictvím SMS a emailem o možnosti vyzvednutí zboží. Zásilka je na výdejním místě uložena 7 kalendářních dnů.
- Prodávající nabízí také možnost rozvozu zboží po Praze za individuálně stanovenou a kupujícím odsouhlasenou cenu.
- Prodávající nenese odpovědnost za případné nedostatky ve službách přepravních služeb
Převzetí zboží kupujícím
- Kupující se zavazuje odebrat závazně objednané a zaslané zboží a zaplatit cenu za zboží včetně nákladů za jeho doručení.
- Převzetí zboží stvrzuje kupující podpisem na průvodním dokladu. Místem dodání zboží je kupujícím uvedená adresa na objednávkovém formuláři. Kupující se stává vlastníkem zboží po zaplacení zboží a uhrazení nákladů spojených s jeho doručením.
Platba za zboží
Platba při osobním odběru
- Platbu hradí kupující předem kartou on-line nebo hotově či platební kartou při vyzvednutí zboží
Platba na dobírku
- Platbu uhradí kupující při doručení/odběru zboží.
Platba kartou on-line
- Kupující platí zboží bezprostředně po nákupu platební kartou.
- Po připsání částky na účet kupujícího bude zboží odesláno kupujícímu.
- V případě, že dojde k rozdílu ve skladových zásobách, či z nějakého důvodu prodejce nemůže garantovat doručení, uhradí částku neodkladně zpět na účet příjemce.
Platba převodem na účet
- Platba převodem na účet se použije pouze v případě výslovné dohody mezi kupujícím a prodávajícím, především při rozvozech po Praze.